رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

خرید مامان فهیمه برا نی نی جون

1392/12/12 15:00
نویسنده : فهیمه و رضا
163 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر طلایی مامان امروز 12 اسفند سال 92 ساعت چهارده و چهل و پنج دقیقه است مامان فهیمه ناهارشو خورده و اومده برا شما مطلب بنویسه عزیزم امروز صبح ساعت 10 از خواب بیدار شدم یک کم کار کردم بعد خاله فرشته بهم زنگ زد گفت با مامانی میخوان برن خرید چارراه کوکا تو خ پیروزی گفتن که اگه میخوام باهاشون برم . منم قبول کردم هم یک کم پیاده روی می کنم هم خرید اگه شد . خلاصه آماده شدیم و رفتیم  با اینکه صبح بود ولی خ شلوغ بود آخه عزیزم نزدیک نوروز و سال نو همه در حال خرید و جنب و جوشن ولی اون قدر شلوغ نبود که نتونی چیزی بخری . اول یک جفت جوراب برا بابا رضا خریدم بعد خودم یک شال صورتی خریدم در همین حین خرید کلی  به مغازه بچه گانه ام سر میزدیم یک عالمه چیزهای شاد و قشنگ و در عین حال گرون برا نی نی ها وجود داره لباسهاس خوشگل موشگل کفش و پاپوش وسایل حمام و حوله وسایل خواب نوزاد شیشه شیر پستونک جغجغه ما از چند تا مغازه قنداق فرنگی و حوله قیمت کردیم  بعد  مامانی گفت  جاهای دیگرم ببینم در فرصت بعدی برات خرید کنه.   خلاصه  در آخر هم سری زدیم به فروشگاه مهتاب کوچولو تو خ پرستار و چند تکه لباس نخی سایز صفر برات خریدم خیلی   نازن خودت میای می بینی . بیشتر نخی  وتابستونی هستن . رو یکی از لباسات عکس لاک پشت سبز داره خیلی بامزه است. حالامی خوام برات عکس اسباب بازی هاتو بزارم ببینی.قورقوریقندکبامزی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)