رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

وقتیکه مامان شدم

1392/10/29 13:59
نویسنده : فهیمه و رضا
231 بازدید
اشتراک گذاری

تو یک شب شاد ما فهمیدیم داریم نی نی دار میشیم من مامان گوگولک ،سادات هستم و در شب عید غدیر این موضوع رو فهمیدیم به خاطر همینم اسم وبلاگو گذاشتم هدیه شب عیدغدیر من واقعا یک هدیه از جانب خداوند به ماست سال نودو دو اول آبان ماه شب عید غدیر بود با یک آزمایش اورژانسی که تو بیمارستان بابک با باباجون رفتیم قطعی شد که من باردارم البته قبل از اینکه آزمایش بدم دوبار بی بی چک گذاشتم وچون خیلی کنجکاو بودیم که بدونیم جواب قطعیه رفتیم آزمایش . نمی دونی وقتی فهمیدم تو داری میای چقدر خوشحال شدم باورم نمیشد بابا رضا جونت که خیلی هول شده بود و یک جورایی از خوشحالی لکنت زبون گرفته بود . عزیزم خیلی شادمون کردی با اومدنت روحی دوباره به ما دادی پیدایشت مبارک باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)