رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

تولد پیامبر اسلام مبارک

1392/10/29 13:53
نویسنده : فهیمه و رضا
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم امروز 29 دی ماه تولد حضرت محمد (ص) هست. امروز یک عید بزرگ برا ما مسلموناست. منم نذر کردم اگه تو پسر باشی به یمن این اسم (محمد) اسم شمارو بزارم محمد . حالا فکر کنم سه هفته دیگه خدا بخواد جنسیتت معلوم بشه البته برا من و بابایی اصلا فرق نمیکنه فقط هرروز از خدا سلامتیت و میخواهیم. راستی چهارشنبه 25 دی رفتم دکتر و آزمایشات غربالگریتو نشون دکتر دادم اونم گفت همه چیز طبیعیه و جوابش خوبه کلی خدارو شکر کردم . برا دو هفته دیگه یک سونو نوشته و کلی قرص ویتامین و آهن داده که باید از امشب بخورم . خیلی دوستت دارم گوگولک مامانی دیروز کلاهت و بافتم و تموم شد قبلا یک شالش بافته بودم. دیروز هم کلاه ناز و قشنگت تموم شد رنگشو یک جوری انتخاب کردم که هم دخترونه است هم پسرونه حالا خودت بعدا می بینی جگر طلای مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)