رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

باز مرور می کنم خاطراتم را وقتیکه تو بیایی عشقم

1392/10/29 13:52
نویسنده : فهیمه و رضا
150 بازدید
اشتراک گذاری

چه مشتاقانه از دنیای کودکی به سوی آینده دویدم تا برسم به جایی که با مرور خاطراتم بی تاب بازگشت به دنیای بازیگوشی های کودکانه شوم. به زمانیکه به دنبال شاپرکها بدوم به هوای رسیدن نه گرفتنشان در گوش قاصدک زمزمه کنم و روانه اش کنم با یک فوت . یواشکی زیر بارون بروم خیس شوم برف که میآید ذوق کنم بدوم آدم برفی بسازم .تب کنم لوس شوم در دامن مادر بنشینم سر روی پای پدر بگذارم شبها به ذوق یاد گرفتن دوچرخه با پدر و خواهرهایم به کوچه بروم با هم بازیهایم جیغ بکشم دست به یکی کنیم زنگ خانه ها را بزنیم و بگریزیم. به رهگذران غریب و آشنا سلام کنیم آتش ببارانیم و آب بازی کنیم گل بازی کنیم معلم بازی کنیم خاله بازی کنیم . چقدر دلم تنگ است برای سادگی . کم توقعی بی خیالی های کودکانه برای بچگی کردن . ...اما تقویم پلهای پشت سر را خراب کرده راه بازگشتی به گذشته نیست مگر با خیال و خاطره .اما! باز مرور می کنم خاطراتم را وقتی که تو بیایی عشقم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان عرفان
29 دی 92 11:54
سلام عزیزم . بخاطر فرشته کوچولوی توی دلت بهت تبریک میگم. نگفتی جند هفته هست و نی نی چیه؟ نی نی من 23 هفته تمام و پسره. پسرم اردیبهشتی هست. به ما هم سر بزن