رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

جنسیت گوگولک

1392/11/26 13:01
نویسنده : فهیمه و رضا
179 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشقم امروز 26 بهمن ماه یک چند هفته ای بود که چیزی برات ننوشتم آخه مامان فهمیه دوباره سرما خورد و مجبور شد بره دکتر و کلی دارو بخوره دیگه ! امروز که این مطالب و برات مینویسم خیلی خوشحالم چون چند روز پیش با بابا رضا رفتیم سونو گرافی و و تقریبا دکتر جنسیتت و گفت البته خیلی سریع سونوگرافی کرد و گفت به احتمال زیاد دخملی ملوسی ! گوگولکم ملوس خانومی خیلی خوشحال شدیم ولی قطعی به ما نگفت منم نمی دونم میخوام یک چیزایی برات بخرم فعلا یک کم دیگه صبر می کنم شاید سال جدید رفتیم برات خرید. جگر من راستی دیروز تولد بابا بود و ما خونه مامان جون بودیم (مامان بابا رضا) عمه هاتم بودم یک کم ناخوش احوال بودند امیدوارم حال هردوتاشون زودتر خوب بشه . عزیز دل مامان چند تا اسم و با بابا رضا برات درنظر گرفتیم اول روشنا به معنی نور و روشنایی - رومینا به معنی پاک و پاکیزه - رونیکا به معنی روی زیبا و پسندیده حالا بابا یک اسم گیلکی هم گذاشته  تی تی عسل یعنی شکوفه عسل  تی تی جون دلم خیلی دوستت دارم کی تیر ماه می اد تا شمارو ببینم جگر مامان  راستی دیشب که از مهمونی می آمدیم برات یک خرگوش پشمالوی سفیدم خریدیم خیلی خوشگله  مثل خودت می مونه  . دوست دارم یک عالمه چیزای نازو خوشگل برات بخریم وقتی بیای پیشم اینقدر بوست میکنم که نگو .حالامامان فهیمه بره ناهار بخوره که شما هم گشنه نمونی باشه تی تی عسلم قربونت بره مامان .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)