رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

دنیا رو بی تو نمی خوام یک لحظه.

1392/11/29 19:02
نویسنده : فهیمه و رضا
132 بازدید
اشتراک گذاری
سلام تک دونه زندگیم مامان فهمیه اومده تو سایت تا برات مطلب بنویسه ولی نمی دونم چرا این آیکون ارسال مطالب جدبد همش تو بازیه عکس که نمیشه گذاشت همش مینویسه لطفا صبر کنید ده ساعت هم صبر کنی باز آیکونش باز نمیشه دیگه نمیدونم چکار کنم . بی خیال نوشتن بهتره حالا اگه شد بعدا برات عکس هم میزارم دلم تنگت شده دوست دارم زودتر برم برات خرید کنم ولی چه می دونم واقعا دخملی ؟ باید صبر کنم تا سونو بعدی ببینم چی میگن این دکترای دون دون نادون!!!! دیشب خونه مامانی فاطی بودیم همه بودن خاله ها دایی زن دایی راستی خاله فرشته اینا آخر هفته میخوان با هواپیما برن مشهد .خوش به حالشون ما هم پنج سالی میشه نرفتیم ماه عسل که با بابارضا رفتیم دیگه نشد بریم بهش گفتم کلی برامون دعا کنه هم برا شما که به سلامتی بدنیا بیای هم برا بقیه و مامان فهمیه . میدونی تی تی عسلم بعضی وقتها دلم خیلی میگیره نمیدونم چکار کنم فقط به عشق تو میخوابم پا میشم می خورم می گردم بعضی وقتها میگم کاش زودتر حامله شده بودم ولی خوب که فکرش و میکنم می بینم واقعا شرایطش مهیا نبود دیگه حالا فکر میکنم مثلا من سی و هشت سالم بشه شما تازه میری کلاس اول بابا چهل و دو سالش بشه شما میری کلاس اول !! بعد به خودم میگم اشکال نداره خدارو شکر بعضی ها تازه چهل سالگی مامان میشن دوست دارم وسایلات خوشگل و و شیک باشن مامانی گفته برات کمد و تخت کوچولو به عنوان سیسمونی میخواد بخره یک سری لباسم برات همینجوری خریده وقتی بهشون نگاه می کنم غش غش میرم . دخمل مامان پسمل مامان !! دنیارو بی تو نمی خوام یک لحظه!
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)