رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

دخترم برات چه اسمی انتخاب کنم؟

1392/12/27 11:01
نویسنده : فهیمه و رضا
247 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر طلا و یکی یک دونه مامان  . هفته قبل رفتم ی سونوگرافی دیگه  و دکتر گفت دخمل کوچولو هستی و سالم سالمی خدارو شکر کردم میلونها بار. عشقم ما تورو رومینا صدا می کنیم بعضی وقتها هم روشانا ولی من رونیکا رو بیشتر دوست دارم چند تا اسم دیگه هم پیدا کردم که حالا در دست بررسی می باشد عشقم!

امروز بیست وهفتم اسفند ماهه  دو روز دیگه سال نو فرا میرسه  من خیلی خوشحالم که امسال و با تو آغاز می کنم تویی که در وجود من ریشه داری امید واروم سال سبز و پر از برکت و عشقی داشته باشیم . فردا قراره برم وسایل سفره هفت سین رو آماده کنم امسال سه تا ماهی قرمز می خریم یکی برا دخمل نازم یکی برا مامان یکی برا بابا. سفره هفت سین امسال خیلی متفاوت تر از سالهای قبله . امسال ششمین سالی که با بابا سر سفره هفت سین می شینم امسال خیلی فرق می کنه چون تو هم با ما هستی می شنوی و حس می کنی بره تو دلی من !!! حالا بعدا عکسهاشو برات می زارم . دوستت دارم عشقم.

عشقم

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)