رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

نوروز 93

1393/1/6 19:04
نویسنده : فهیمه و رضا
1,228 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جگر طلای مامانی این نوشته رو وقتی برات می نویسم که بهار شده . امروز ششمین روز از فصل زیبای بهاره . نازدونه من الان بیست و شش هفته از زندگیشو تو شکم من گذرونده. عزیزم امسال سال نو رنگ و بویی دیگه داشت به خاطر اینکه ما یک کوچولوی نازدونه به جمع دونفرمون اضافه شده .

خوب . شب سال نو رو با چیدن یک سفره هفت سین قشنگ آغاز کردیم و سر سفره کلی برا همه دعا کردیم برا همه اونایی که دوست دارن بچه دار بشن برا پدر و مادرها خواهرها و برادرها برا دوستامون . امیدوارم همه حاجات قلبیشون بگیرن . این چند روز که به دید و بازدید گذشت. خونه مامانی بابایی رفتیم خونه عمه ها رفتیم خونه خاله  و عمه من رفتیم  و...

نانازی مامان خیلی دوست دارم زودتر اون چشمای قشنگت و ببینم و برات لالایی بخونم . این ماه وقت تکمیل کردن سیسمونی نانازیه. هنوز لحاف تشک و متکا کامل تموم نشده . از فردا میخوام شروع کنم به کامل کردنش  اگه خدا بخواد ماه دیگه جشن  سیسمونی  برات بگیرم.

الانم یک چندتا عکس از سفره هفت سین 93 برات میزارم تا ببینی .

نوروز 93

هفت سین

93

نوروز93

پسندها (1)

نظرات (0)