رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

رونیکای دو ماهه

1393/5/24 18:13
نویسنده : فهیمه و رضا
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق عسلی مامان رونیکا طلا این مطلب و در تاریخ بیست و چهار مرداد و نودو سه برات می ن.یسم شما سه روز دیگه به سلامتی دو ماهه میشی  جگر طلا تو این دو ماه خیلی تغییر کردی الان دیگه بیشتر صداها رو می شنوی به مامانی لبخند میزنی آقون میگی و کلی بزرگتر و خانومتر شدی ماشالا.

راستی رونیکا جونم واکسن دو ماهگیتم باید این هفته بزنی  سه تا واکسن داری دو تاشو تو رون پات باید بزنن و یکیشم که قطره خوراکیه !

وای اصلا دلم نمیاد . خود مامان کلی به نی نی های کوچولو اون موقع که میرفت سر کار واکسن میزد. دیگه حالا نوبت نی نی خودش شده . !

رونیکا جونم خیلی ملوس شدی . دوست دارم بزرگ که شدی و این نوشته هارو میخونی لذت ببری من همه سعی و تلاشم و میکنم تا ی وبلاگ قشنگ با عکسای ناز داشته باشی البته الان دیگه تو خیلی وقتمو و پر کردی و همش با تو مشغولم کمتر میرسم بیام تو وبلاگت ولی همینشم فعلا خوبه 1

راستش خیلی خوشحال شدم که تو دخمل شدی . خودت ا شالا یک روزی مادر میشی و می فهمی حس یک مادر به بچش مخصوصا اگه دختر باشه چه جوریه !

راستش تو این دوماهه مامان یک کم ضعیف شده همش اهاش بخصوص زانو و کف پاش درد میکنه چند وقت دیگم اگه خدا بخواهد عروسیه دایی رضا ست و کلی کار دارم که انجام بدم .

میخوام برا رونیکا جونم یک لباس خیلی قشنگ بخرم!

وای داری گریه میکنی باید برم

 

 

پسندها (2)

نظرات (1)

سومین جشنواره مجازی کتابخوانی
12 شهریور 93 11:48
دوست عزیز و فرهیخته ی گرامی از شما برای شرکت در سومین جشنواره مجازی کتابخوانی و همچنین پذیرفتن عنوان همکار افتخاری، جهت کمک به اجرای این برنامه دعوت به عمل می آید.