رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

دلم برات تنگ شده جونم

1392/10/29 13:55
نویسنده : فهیمه و رضا
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گوگولی مامان امروز جمعه 15 آذر سال 92 مامانی حوصلش سررفته بود دلشم خیلی برات تنگ شده بود گفت چیکار کنم بیام تو وبلاگ گوگولک یک چند خطی براش بنویسم دارم روزشماری میکنم کی میای پیشم 7 ماه دیگه باید وایستم هنوز خیلی کوچولویی اندازه حبه انگور امشب خونه خاله فرشته دعوتیم مامانی بابایی خاله فایزه دایی رضا زن دایی حوری میلاد جون پسرخالت آقا مهدی من و بابا هم دعوتیم آخه میدونی دایی رضا تازه ازدواج کرده تقریبا سه ماهه به خاطر همین پاگشا شده امروز ما هم یک روز بزدوی باید همشونو دعوت کنیم فعلا با بابا باید بگردیم دنبال یک خونه الان پنج ساله که سمت نواب میشینیم اگه خدا بخواد میخواهیم بریم سمت شرق پیروزی گوگولک فکر نکنم بتونیم یک جای بزرگتر از 45 یا 50 متر بگیریم آخه اجاره ها خیلی بالاست حالا با ابن حرفها نمیخوام نگرانت کنم بلاخره خدا بزرگه میدونی من همیشه بهترین ها رو برات میخوام امیدارم اینطوری بشه دوست دارم یک اتاق خیلی خوشگل برات درست کنم حالا بعدا عکساشو میگیرم برات میزارم تو وبلاگت ببینی زودتر رشد کن و بیا پیشمون دلم برات تنگ شده جونم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شهرزاد
19 آذر 92 14:49
سلام ...من یه مامان قدیمیم و پسرم الان 1 سال و رد کرده اگه راهنمایی یا سوالی داشتید می تونم کمکتون کنم می تونید بیاید به وبلاگ پسرم که زیر اسمم هست سر بزنید خوشحال می شم بهمون سر بزنید در ضمن مامان من تو کار بافتنی و قلاب بافیه اینم سایتشه اگه دلتون خواست برای نی نی چیزی سفارش بدید سایت خوبیه چون قیمتهاش عالیه حالا دیدنش که ضرر نداره این آدرسشtakmilbaft.persianblog.ir یه زحمت دیگه هم داشتم می شه وبلاگ مامان رو به اسم تک میل بافت لینک کنید ؟
یه دوست جدید
25 آذر 92 16:05
سلام.منم مثل شما تازه دارم مامان میشم.منم روز عید قربان بود.خوشحال میشم شما هم به وبلاگ نی نی ما بیاین.آدرسشم fesghelima.niniweblog هست. منتظریم.
❤خونه نمدی❤
26 آذر 92 15:42
اگه حلقه اسم و ریسه اسم و آویز و خیلی چیزای خوشگل دیگه برای اتاق کودکتون میخواین یه سر به سایت خونه نمدی بزنید حتما نمونه هارو ببینید که پشیمون نمیشید namadi.ir با تشکر خونه نمدی