رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

گوگولک جون تو مموشی (پسر) یا ملوس(دختر)؟

1392/10/29 13:54
نویسنده : فهیمه و رضا
365 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامان امشب 23 دی ماه ساعت یک بعداز نیمه شبه من خوابم نمیاد گفتم بیام با تو صحبت کنم و چند خطی برات بنویسم . عزیز دلم خیلی دوستت دارم دلم برات ضعف میره. راستی چگر مامان من و بابا رضا پنج شنبه رفتیم یک آزمایش مخصوص غربالگری مرحله دوم و دادیم آزمایشگاه نیلو جوابشم فردا آماده می شه دعا میکنم هممه چیز مرتب و خوب باشه . بعد باید به دکتر نشون بدیم ببینیم چی میگه کی سونوگرافی درخواست میکنه خیلی دوست دارم زودتر جنسیتت معلوم بشه تا بتونم برات خرید کنم دکترا میگن از هفته هجده به بعد معلوم میشه یعنی چهار هفته دیگه نمی دونم برا من و بابا رضا که خیلی فرق نمیکنه فقط سلامتی تو رو از خداوند می خواهیم جونم برات بگه تو این چند هفته که اثاث کشی کردیم و اومدیم این ور یک کم آرومتر شدم همه چیز اینجا مرتبه یک اتاقم برا شما در نظر گرفتیم که چند ماه دیگه خیلی خوشگلش می کنیم اتاق گوگولکه دیگه!راستی جگر مامان بگو ببینم تو مموشی یا ملوسی آخه من و بابا رضا به پسر میگیم مموش به دختر میگیم ملوس.راستی یک خبر دیگه هم برات دارم امروز عمه فتانه زنگ زد و خبر خوشی داد گوگلک هم بازی پیدا کردی عمه بارداره میگه نزدیکه دو ماهه اگه این طوری باشه گوگولک عمه یک ماه و نیم از شما کوچکتره همبازی پیدا کردی امیدوارم همبازی خوبی باشه نه؟ لوس و ننر نباشه وا!!!! راستی دو هفته قبل خاله فایزه یک لباس خیلی خوشگل سرهمی برات خریده خیلی نازه البته پسرونه است بیشتر. هر روز لباس و میارم بهت نشون میدم تو هم کلی خوشحال میشی جگر طلا . راستش بعضی موقع ها تو خونه خیلی حوصله ام سر میره البته تا ببینم خیلی اذیت میشم میرم خونه مامانی فاطی یا خونه خاله فرشته . آخه مامان فهیمه تو این چهارسال که از ازدواجش گذشته همش میرفته سرکار تو مرکز بهداشت از وقتی فهمیدم یک هدیه بهشتی دارم دیگه نمی رم سر کار میخوام همه وقتم و بزارم برا شما خوب به خاطر این تا عادت کنم یک کم زمان میبره .خوب آخر سرهم نگفتی مموشکی یا ملوسکی ای کلک زودتر خودتو نشونبده دیگه دلمون آب شد !حالا دیگه بهت شب بخیر میگم بریم بخوابیم هم من هم گوگولک من باشه بوس بوس!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)