رونیکارونیکا، تا این لحظه: 9 سال و 11 ماه و 3 روز سن داره

هدیه شب عید غدیرمن

صدای قلب گوگولک و شنیدم

1392/10/29 13:55
نویسنده : فهیمه و رضا
217 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی .خوبی .عزیزم امروز 28 آذر ماه  پنج شنبه . امروز صبح با بابایی رفتیم آزمایشگاه نیلو خ ولیعصر برا تست غربالگری مرحله اول که تو یازده هفتگی انجام میشه . وقتی رسیدم خیلی شلوغ بود یک عالمه مامان و باباها اومده بودند تا از سلامت نی نی آینده شون آگاه بشن اونجا همه مدارک و سونو گرافی که سه روز پیش رفته بودم و گرفتنو گفتند مرحله بعد که سه هفته دیگه است با جواب این آزمایش تحویل میدیم. گوگولک جون سونوگرافی که 25 آذر داده بودم و برای اولین بار کامل و واضح تو رو دیدم  تا آقای دکتر دستگاه سونو رو گذاشت رو شکمم تو نمایان شدی خیلی کوچولو و بامزه برام دست تکون دادی اون لحظه بود که اشک توی چشمانم جمع شد اینقدر عاشقت شدم که نگو دستت با تمام انگشتات تو سونو پیدا بود همش تکون میخوردی و برام دست تکون میدادی من خیل خوشحال شدم  سونو گرافی قبلی تو 5 هفته ات بود و اصلا چیزی پیدا نبود حتی صدای قلبتم  شنیده نمی شد . اما ایندفعه صدای قلبت به وضوح شنیده شد خیلی سریع بود 170 بار در دقیقه نمیدونی وقتی صدای قلبت و شنیدم چه حسی داشتم انگار تمام دنیا رو به من دادن. واقعا دوستت دارم خیلی زیاد بی صبرانه منتظرم روی ماه تو ببینم .حالا باید تا سه هفته دیگر منتظر بمونیم تا مرحله بعد غربالگری ان شالاه همه چیز خوب پیش بره .   راستی عزیزم ما داریم از این محل میریم داریم میریم سمت خ پیروزی یک آپارتمان با بابایی پیدا کردیم خیلی خوبه دو خوابه است یک اتاقشو میخواهیم اختصاص بدیم به تو تا یک هفته دیگه اساس کشی میکنیم . خیلی خوشحالم گوگولک جونی مامان.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان خانمی
5 دی 92 11:19
سلام عزیزم منم یه وبلاگ واسه پسر کوچولوم درست کردم اگه بهم سر بزنی خوشحال میشم. منتظرتم
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین
6 دی 92 13:14
دستگاه شنیدن صدای قلب جنین -صدای جذاب ضربان قلب ، صدای جالب لگدزدن و آروغ زدن نازنین خود را بشنوید خرید آنلاین http://ninimart.ir/
مامان سبحان
14 دی 92 19:09
سلام..من تمام مطالب رو خوندم..خدا نی نی تونو حفظ کنه و سالم و صاح باشه..به منم سر بزن